Mini GA – Kad Raya Limited Edition by safiena

Nisha | 06:19:00 | 1Comments |
klik banner ^_^
✿ Apakah menu wajib untuk berbuka? (kalau boleh sertakan gambar sekali hihihi) nak gak tengok. 
Pastilah Buah Kurma ^^

✿ Ramadhan yang paling bermakna bagi anda. (tak lebih daripada 200 patah perkataan) – jangan panjang sangat sampai nak buat novel hihihi
Dapat berbuka dengan orang tersayang =) Dapat pi Solat Terawikh.. etc :3

Kenangan Ramadhan yang paling tak boleh dilupakan! *Extra!*

Time tu Nisha balik kampung .. Biaselaa.. Budak - budak.. confirmlah main mercun. Hahahaha xD Okey, depan rumah sedara Nisha tu ada rumah Tok Haji. Satu malam tu, kitorang main mercun .. Orang depan rumah pun main jugak. Nisha tak  perasan sangat siapa yang main mercun tu . Tapi, Nisha ada nampak Tok haji main sekali.  Tetibe sedara Nisha jerit kuat2, "Hai.. Tok Haji pun main mercun jugak??!! Mai laa sini. kita main mercun naga .. " Lepas je dia kata camtu, Tok Haji tu terus masuk rumah. And, dah tak keluar2 lagi.  hahahaha.. memang lawak gila time tu!! ><'' 
Okay, Tu jelaa kott yg Nisha ingat :3 

XoXo N!$H@ 

1 comment:

Nur Safiena said...

Salam kunjungan dibulan Ramadhan. Terima kasih sbb sudi join Mini GA Safiena. Selamat menjalani ibadah puasa.

Good Luck!!

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.