Segmen: Makanan dan minuman kegemaran blogger Malaysia

Nisha | 02:58:00 | 3Comments |
klik banner okay? :)

Makanan kegemaran saya ,
Char Kuew Tiow Pinang ^.^
Tom Yam Ayam ^.^

Minuman kegemaran saya ,
Karot susu ^.^

kenapa korang suke makanan dan minuman kat atas ni?

Sebab, semuanya sedap-sedap/enak-enak belaka ;) Paling saya suka makan sekali Char Kuew Tiow. Bila Balik kampung kat Pulau Pinang, Confirm suruh paksu bawak pi makan Char Kuew Tiow. Hehehe.. Air tu pulak, memang air feveret sayalah :) Bila gi restauran kat luar, mesti pilih air tu. Kalau takde air tu, minum air kosong je lah..*nampak sangat nipu!xD hehehe..

3 comments:

Paly said...

tenkiu sudi join.. :)

Mimie Najib said...

sedapnya tomyam.. :)

singgah dari segmen yang sama..kalau sudi singgah la sini kjap ye.. ;)

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/segmen-makanan-minuman-kegemaran.html

Vee Lea said...

Hello there! Datang dari segment yang sama :) Segment dah lama berlalu tapi seronok blogwalking melalui segment yang dah lepas. Heheee. Jenguk balik kalau sudi ~

http://vaneelea.blogspot.com/2013/01/segmen-makanan-dan-minuman-kegemaran.html

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.